You’re Beautiful

You're BeautifulYou’re Beautiful(2009)

Tae Kyung și On Yu sunt în căutarea unui nou membru pentru grupul lor, A.N.JELL. Cu toate acestea,Mi Nam este rănit și nu se poate alătura grupului.Mi Nyu, sora lui geamănă, este rugată să îl înlocuiască pe fratele ei.

Kang Shin Wu_Hwang Kyung Sae_ Go Mi Nyu(Go Mi Nam)_ JeremyHwang Tae Kyung ~Membrul celui mai faimos grup pop din Coreea, A.N.JELL. Este un geniu în compunerea muzicii și pian. Popularitatea sa este de top în Coreea.Tatăl lui, Hwang Kyung Sae, este un faimos dirijor. Există o curiozitate și mister cu privire la mama sa adevărată, dar familia lui nu comentează. Tae Kyung este foarte încăpățânat și consideră că nimeni nu se compară cu el.^-^

Go Mi Nam(el) și Go Mi Nyu(ea) sunt gemeni , frate și soră,au crescut impreună la un orfelinat alăturat de o mânăstire de călugărițe.Cu toate că fratele ei mai mare a fost ales ca membru al grupului,nu putea să realizeze activitățile zilnice astfel, sora lui mai mică a preluat rolul fratelui ca membru al grupului folosindu-i numele, Go Mi Nam.

Go Mi Nam(ea),trebuie să trăiască ca idol,să socializeze,să își facă prieteni. Deoarece a stat departe de lumea reală este timidă și îi este mai greu să se descurce în lumea muzicii.

Kang Shin Wu~ Este la fel de frumos precum numele său .Pare că zâmbește oricui dar nu zâmbește cu adevărat oricărei persoane. Shin Wu are o înclinație spre lumea de afaceri.Este un om ambițios care preferă afacerile în loc să devină un artist.

Jeremy ~Este inteligent si plin de viață.Este un coreean stabilit în Anglia iar tatăl său este un nobil englez.Tatăl său este fotograf iar mama sa un faimos model. A trăit cu gândul că există numai prietenii puternice intre băieți și iubire între un băiat și o fată.Totul a fost dat peste cap cu existența lui Mi Nam fiind totodată fată  și băiat. -_-’

Pig Rabbit Datorită acestui serial jucăria de pluș „Pig Rabbit”a devenit una dintre cele mai îndrăgite jucării.*^* You’re Handsome / A.N.JELL / He’s Beautiful , SBS este alcătuit din 16 episoade.

Lasă un răspuns

