Han Hye Jin

Han Hye Jin s-a născut la data de 27 octombrie 1981 în Coreea de Sud.
Profesie:Actriță.
Familie:O soră mai mare Han Moo Young, cumnat/actorul Kim Kang Woo
Seriale TV:Syndrome (jTBC, 2012)
Thorn Birds (KBS2, 2011)
Jejoongwon (SBS, 2010)
Terroir (SBS, 2008)
The Book of Three Han (MBC, 2006)
Be Strong, Geum-soon! (MBC, 2005)
Heroes (MBC, 2004)
You are a Star (KBS1, 2004)
New Human Market (SBS, 2004)
One Percent of Anything (MBC, 2003)
Drama City Sweet 18 (KBS, 2003)
Inspector Park Moon Soo (MBC, 2002)
I Love Hyun Jung (MBC, 2002)
Romance (MBC, 2002)
Friends (MBC, 2002)
Filme:No Mercy (2010)
Dharma 2: Showdown in Seoul (2004)
Premii:2011 KBS Drama Awards: Popularity Award (Thorn Birds)
2010 SBS Drama Awards: PD Award (Jejoongwon)
2006 MBC Drama Awards: Best Actress
2005 MBC Drama Awards: Best Actress
2004 KBS Awards: Best New Actress
Educație:Institutul de Arte din Seul.
Hobby-uri :Pianul
Religie: Creștinism.

6 gânduri despre &8222;Han Hye Jin&8221;

    • Da așa este!În toate rolurile interpretate pune mult suflet: Soseono~The Book of Three Han/Jumong,Yu Seok-ran~Jejoongwon,Seo Jeong-eun~Thorn Birds…
      Tocmai de aceea mi-am însușit numele de Soseono,datorită personajului interpretat de această actriță talentată!

  1. Eu in serialul Jumong am vazut-o pentru prima oara,intradevar o actrita de nota 10.Thorn Birds ai vazut?cum ti s-a parut?.. Nu stiam ca de acolo se trage numele SOSEONO😀

    • Tot în serialul Jumong,am văzut-o prima oară.Thorn Birds,nu l-am terminat încă..^^,e un serial interesant. Alt serial pe care l-am văzut cu ea este Jejoongwon,merită vizionat.^-^

Lasă un răspuns

