Yu Yeon Ji

Yu Yeon Ji s-a născut la data de 22 iulie 1983.
Profesie: Actriță
Seriale TV:
Baby-faced Beauty (KBS2, 2011)
Lottery Trio (KBSN, 2008)
The Painter of the Wind (SBS, 2008)
Yi San (MBC, 2008)
Kimchi Cheese Smile (MBC, 2007)
Hwang Jin Yi (KBS2, 2006)

6 gânduri despre &8222;Yu Yeon Ji&8221;

  1. Salutare! Uite, pe ea nu am vazut-o in niciun film pana acum. Dar dupa Impăratul Mării la care trudesc acum; cu toate că îmi e greu să îl văd pe Song Il Gok in alt rol decât Jumong; la fel am pățit-o si cu Regatul Vânturilor😀, o sa ma apuc de Painter of the Wind. Sună bine😀
    Seara frumoasa!

    • Salutare!
      Yu Yeon Ji a jucat în serialele istorice:Yi San-Furtună la palat;The Painter Of the Wind; Hwang Jin Yi; Babyfaced Beauty/Chip de copil etc seriale pe care le-am urmărit.
      Emperor of the Sea /Sea God/Hae Shin/Împăratul Mării este un serial istoric de excepție iar Song Il Gok și Choi Su Jong au realizat niște roluri reușite Yum Jang respectiv Jang Bo-Go.Mi-a plăcut foarte mult această dramă istorică cu toate că are un final tragic.Iar OST-ul serialului este unul dintre cele mai bune compoziții muzicale din cinematografia asiatică a kdramelor. >_< În kdramele Împăratul Mării și Regatul Vânturilor, Song Il Gok a realizat niște roluri diferite față de cel din serialul istoric The Book of Three Han în rolul lui Jumong/Dongmyeong/Dongmyeongseongwang/Regele Chumo aici realizând un rol foarte bine definit .
      The Painter of the Wind o să îți placă cu siguranță. Acțiunea serialului se petrece în timpul domniei Regelui Jungjo/ Yi San (1752-1800) al 22-lea Rege al Dinastiei Joseon la Academia de Pictură/ Dohwaseo.Personajele acestui serial istoric sunt pictorii: Shin Yun-bok/ Hyewon,(născută în anul 1758) și Kim Hong-do/Danwon (1745–c.1806).
      O zi frumoasă! >ㅁ<

      • De acord. Eu l-am văzut pe Song Il Gok in Jumong prima data, apoi ca Muhyul și acum în rol de pirat sentimental😀 Așa că indiferent în câte filme îl voi mai vedea, el va rămâne nu Song Il Gok, ci Jumong. Așa cum Duchovny e doar Mulder și atât😀 Sunt sigur că îmi va plăcea și Painter of the Wind cu toate că, istoric fiind, mă atrag serialele cu lupte😀 :)))
        Cred că nu gresesc prea mult daca spun ca tu vorbesti coreana, nu? Vreun sfat pentru unul care de câțiva ani își tot propune să facă asta? Eu am un defect: încep greu-orice-, dar sunt greu de oprit dacă încep😀
        Seara minunată!

      • Annyeong-haseyo ^^
        Ai dreptate vorbesc și scriu în limba coreeană de ceva timp.Am prins drag de această limbă după ce am văzut primul serial coreean Dae Jang Geum/Giuvaerul Palatului în 2009. Dacă îți place cu adevărat ceva anume, în cazul nostru o nouă limbă străină este imposibil să nu progresezi și să te perfecționezi dacă ai voință și perseverență. >_< Spor la învățat.
        O zi minunată!

  2. Oooo! Ştii limba coreeană!? Foarte tare! Ai tot respectul meu sincer! Mie, personal, mi se pare o limbă melodioasă, spre deosebire de alte limbi din zona asiatică, şi care le permite să-şi exprime sentimentele într-un mod cu totul special, adică folosind şi mimica feţei.

    • Îmi plac acele limbi străine care necesită un timp îndelungat de învățare(pronunție,citit,scris) în acest caz limba coreeană care într-adevăr e o limbă melodioasă spre deosebire de alte limbi asiatice.

Lasă un răspuns

