Im Hyuk

 Im Hyuk,pe numele său real Im Jung Hyuk s-a născut la data de 31 mai 1949 în Coreea de Sud.
Profesie:Actor
Seriale TV:
New Tales of the Gisaeng | Singisaendyun (SBS / 2011) – Ah Su-Ra
Wealthy Merchant Kim Man Deok | Geosang Kim Man Deok (KBS / 2010)
The Iron Empress | Cheon Chu Tae Hu (KBS2 / 2009) – Seo Hee
Chilwu, the Mighty | Choi Kang Chil Woo (KBS2 / 2008) – Kim Ja-Sun
The King Dae Joyoung | Dae Jo Young (SBS / 2006-2007) – Dae Jung-Sang
Shin Don (MBC / 2005-2006) – Bo-Wu
The King’s Woman | Hwangui Yeoja (SBS / 2003)
Ladies of the Palace | Yeoin Cheonha (SBS / 2001-2002)
Filme:
Ladies, Do Not Fear the Night 2 | Yeojaga bameul dulyeowohalya 2 (1986)
Oshing (1985)
The King’s Poison | Sayak (1984)
Tanya (1982)
Premii:
2007 KBS Drama Awards: Cel mai bun actor în serialul Dae Jo Yeong.

2 gânduri despre &8222;Im Hyuk&8221;

  1. Hey🙂 Bine te-am regasit!
    Eu de cate ori ma uit la astfel de imagini precum cele puse de tine, poate si prin prisma meseriei, imi plac mai mult cum aratau oamenii acum cateva sute de ani.
    Cu toate ca mi se spune ca imi sta bine in costumul asta modern, mi se pare enervant, nașpa și stupid :))) Hai sa ne intoarcem in timp!

    • Iubesc filmele istorice și tocmai de aceea ori de câte ori am ocazia postez articole referitoare la epoci în care oamenii erau îmbrăcați în haine de război,deoarece apreciez loialitatea lor cu privire la regatul și devotamentul față de împărat și familiile lor. ^ . ^

Lasă un răspuns

