King Geunchogo/Geunchogo Wang

2 gânduri despre &8222;King Geunchogo/Geunchogo Wang&8221;

  1. Daaaa😀 Si Regele Gwanggaeto cel Mare il continua, de data asta dinspre Goguryeo. Apoi, e Gye Baek, Yeon Gaesomun si Queen Seon Deok care povestesc perioada de inceput de secol 7 si epopeea lui Kim Chun Chu😀😀😀 Mai am de vazut doar Yeon Gaesomun😀

    Seara frumoasa!

    • -King Geunchogo- a fost un serial istoric de excepție:subiectul,modul de interpretare, decorurile, costumațiile și ceea ce am învățat de pe urma istoriei regatului Baekje.A meritat urmărit!
      Serialele istorice „Regele Gwanggaeto cel Mare”,”Gye Baek” le-am început de curând iar serialul istoric „The Great Queen Seondeok” l-am terminat de mult.Cât despre serialul istoric „Yeon Gaesomun”,nu l-am văzut poate îl vor da la T.V.,este unul dintre personajele apărute în serialul istoric „Dae Jo Yeong”.

Lasă un răspuns

