Queen Insoo

Queen Insoo(2011)

Serialul istoric Queen Insoo/Insoodaebi ,prezintă povestea reginei Insoo care a condus ţara sub titulatura de regină regentă, alături de soacra ei, regina Jeonghee.  Regina Insoo(Han Jung )a fost mama regelui Seongjeong, al  IX-lea monarh al Dinastiei Joseon. Acesta l-a urmat la tron pe regele Yejong (fratele tatălui său), în anul 1469, la vârsta de 13 ani. Deoarece era mult prea tânăr ca să poată guverna ţara, regina Jeonghee, bunica sa, a condus ţara în numele regelui, împreună cu mama regelui, regina Insoo. Aceasta a purtat titulatura de regină-mamă sau regentă, dar nu a fost niciodată regină consoartă, asta pentru că soţul ei, prinţul Uigyeong nu a fost niciodată rege (titulatura de rege fiindu-i acordată postum, sub numele Deokjong). Atât prinţul Uigyeong cât şi prinţul Yejong au fost fiii regelui Sejo. Prinţul Uigyeong era menit să preia tronul tatălui său, dar a acesta a murit brusc, aşa că prinţul Yejong a devenit  rege. Domnia sa însă a fost scurtă, deoarece bolnav fiind, a murit la 14 luni de la urcarea pe tron. Tronul nu a revenit fiului său, ci fiului fratelui său, prinţul Seongjong. În acest fel, regina Insoo, mama lui a reuşit să conducă din umbră ţara împreună cu regina Jeonghee, mama răposatului rege Yejong.

Serialul istoric Queen Insoo/Insoodaebi,produs de jTBC este alcătuit din 50 de episoade.

6 gânduri despre &8222;Queen Insoo&8221;

  1. Buna dimineata! Marturisesc ca am intrat pe blogul tau datorita numelui de Soseono pe care l-am vazut pe un alt blog la comentarii.

    Cred ca ma vei regasi de multe ori e aici. Sunt fan al serialelor coreene din 2008 de cand am vazut Jumong. Pana atunci mai vazusem doar Legenda celor patru zeitati (traducerea e aprox.) cu Lee Ji-Ah🙂 Au urmat multe seriale. Pe asta inca nu l-am vazut.

    Sa ai o duminica placuta!

  2. Bună dimineaţa! Îţi mulţumesc de vizită!Am devenit fană a serialelor coreene de când am vizionat Dae Jang Geum/ A Jewel in the Palace din iulie 2009 iar de atunci am urmărit toate serialele de pe TVR 1 şi nu numai. „The Legend”am început să îl vizionez de ceva vreme.”Queen Insoo” de abia l-am început, merită văzut!^.^

    • Placerea a fost a mea! Eu nu prea am urmarit ce a dat TVR decat cu titlu informativ, prefer sa le vad pe internet, imi fac singur programul asa🙂 Pe mine The Legend m-a surprins datorita/din cauza finalului. A fost primul serial coreean pe care l-am vazut, asta dupa cel chinezesc Tai chi master cu Vincent Zao si Raymond Lam. Inca nu ma obisnuisem cu stilul lor de a incheia serialele :))

      • Singurele seriale chinezeşti pe care le-am urmărit au fost „King Qian in Wuyue” şi „Three Kingdoms”,adevărate capodopere ale cinematografiei asiatice.

Lasă un răspuns

