Sailor Moon vs Fushigi Yuugi

Care dintre cele două anime-uri:Sailor Moon,Fushigi Yuugi v-au plăcut cel mai mult?

Personal mi-au plăcut ambele anime-uri la fel de mult.  

4 gânduri despre &8222;Sailor Moon vs Fushigi Yuugi&8221;

  1. Nu ii stiu pe Fushi… (m-am pierdut), dar ADOR Sailor Moon, acum vreun an am avut ocazia sa revad seriile si le-am devorat! vedeam si cate 5-6 episoade pe zi!😀 In copilarie eu eram Chibiusa :X:X:X

    • Fushigi Yuugi,este un anime asemănător cu Sailor Moon.. în acel serial există şapte luptători cu puteri magice,iar personajul principal Miaka se aseamănă în unele privinţe cu Usagi Tsukino(iubirea dintre Miaka şi Tamahome, este asemănătoare cu cea dintre Usagi şi Mamoru).

Lasă un răspuns

