Desen în creion

 Deoarece îmi plac desenele manga(în afară de cele anime), acest desen realizat de mine din imaginaţie proprie, este ca răspuns la tema de pe blogul lui Nekosreview.

4 gânduri despre &8222;Desen în creion&8221;

  1. Superb! Felicitari, imi place foarte mult😀 Ai folosit o gramada de detaliu la par si la foldurile rochitei :X Si are si trasaturi usor coreene parca:)) Sau mi s-o fi parand, nu stiu.
    Nici nu mi-am imaginat ca o sa imi citeasca postul, cu atat mai putin sa faca un raspuns pe blog :”> Oricum, felicitari pentru desenul tau, se vede ca ai si imaginatie, deci esti un artist adevarat😀

    • Mă bucur că îţi place acest desen.☺ Îmi plac fundele iar în anime sau manga se foloseşte destul de des acest accesoriu. Chipul ei aduce într-adevăr cu trăsăturile coreencelor, având în vedere că urmăresc destul de mult aceste filme coreene.^_^ Datorită mie a devenit fană al tuturor blogurilor pe care le urmăresc.(*^▽^*) Mulţumesc frumos de apreciere.

  2. Cat de draguta poate fi !!!! Chiar ai talent,sincer. Desenul tau este uimitor ! Persoanele cu talent nu sunt cele care pot sa copieze o imagine pe o coala de desen(cum fac eu),ci sunt acele persoane ce pot creea minuni din propria imaginatie. Eu una te admir foarte mult pentru asta,esti o persoana minunata !

Lasă un răspuns

