Cele mai îndrăgite cupluri din seriale coreene

Care dintre următoarele cupluri din serialele coreene v-au plăcut cel mai mult?

Personal mi-au plăcut Hwang Jung & Seok Ran din serialul Jejoongwon.

 

4 gânduri despre &8222;Cele mai îndrăgite cupluri din seriale coreene&8221;

    • E adevărat!Fiecare dintre aceste personaje ne-au impresionat într-un fel sau altul prin:atitudinile,rolurile,poveştile lor,ne-au oferit lecţii de viaţă preţioase.
      Mi-a fost greu să aleg..dacă ai văzut Jejoongwon,vei înţelege de ce am ales acest cuplu.

  1. Mie imi plac mai multe,pentru ca toate sunt superbe in propriul…stil. Mi-au placut mult yi san cu song yeong dar si imparatul cu dong yi dar si jun pyo cu jan di…etc

    • Bune alegeri! Fiecare dintre aceste personaje au avut ceva de spus pentru fiecare dintre noi:poate ne-am identificat cu ei în unele privinţe la un moment dat şi în acest fel ne este mai grea alegerea unui singur cuplu. ☺

Lasă un răspuns

