Seriale Coreene 2011

Care dintre următoarele seriale coreene urmărite la TV în 2011 v-au plăcut cel mai mult?

Personal mi-a plăcut Kim Su Ro-Regele de Fier.

 

10 gânduri despre &8222;Seriale Coreene 2011&8221;

  1. Este super ca ai adunat dramele difuzate la noi in tara si le-ai pus intr-un poll. Personal cred ca dramele coreene si japoneze sunt muuuuult mai frumoase si mai bine realizate decat prostiile de telenovele sau serialele acelea siropoase made in India -_-‘. Din aceste drame chiar te alegi cu ceva, cu notiuni despre obiceiurile lor, cunostinte referitoare la mancarurile lor, viata pe care o duc, etc. Iar povestea de dragoste este un bonus dragut ^_^. Eu am votat pentru Boys over flowers, pentru ca e facut dupa un manga care mi-a placut foarte mult. Si app de drame facute dupa manga, am unul pentru tine, daca este pe gustul tau. Se numeste Absolute Boyfriend. Nu este istoric, dar are o poveste foarte frumoasa, si amuzanta, actori dreamy (o sa salivezi, deci pune-ti langa tine niste servetele) si te avertizez ca daca nu stai cu dulciuri langa tine o sa mori de pofta cand o sa vezi ce fac aia pe acolo :)) Are 11 episoade daca tin bine minte si un episod special (film). Anul acesta in martie va aparea si o varianta coreana a acestui serial, vedem cum va fi prezentata aceasta, dar cea japoneza are niste actori hooooot ~ ~ ~
    here’s a link:(nu stiu daca o sa apara ca un link, daca nu, copy paste it ^_^)

    • Serialele menţionate în sondaj sunt cu adevărat excepţionale,atât în ceea ce priveşte scenariul cât şi interpretarea actorilor. Aceste seriale îşi merită aprecierea fanilor filmelor coreene şi ale altor culturi: Japonia,China.
      Mulţumesc pentru răspuns. „Boys Over Flowers” este un manga/serial interesant şi apreciat de fanii din întreaga lume. Personal îmi place acest serial,manga-ul nu l-am citit încă.( ̄ー ̄)
      Mulţumesc pentru recomandarea serialului”Absolute Boyfriend”.
      Seriale japoneze pe care le-am vizionat : Koizora(2008),Gokusen(3 sezoane). Îţi recomand aceste două seriale japoneze..dacă nu le-ai văzut.(*^▽^*)

Lasă un răspuns

