Boys Over Flowers

 Boys Before Flowers/Boys Over Flowers (2009)  Jan Di este o fată modestă  a cărei familie deţine un magazin de spălătorie localizat aproape de binecunoscutul şi luxosul Colegiu Shin Hwa . Jan Di îi întâlneşte pe cei patru,fiind cei mai bogaţi şi răsfăţaţi,cunoscuţi ca  F4.  După ce a salvat un băiat de la cădere pe acoperiş de la Colegiul Shinhwa, este admisă în institut pe baza unei burse de înot. Jan Di încearcă să evite confruntarea cu  F4 cu tot posibilul deoarece ştie ce se întâmplă cu cei care le stau împotrivă. Oricum, când prietena lui Jan Di, Oh Min Ji, scapă îngheţata pe pantofii liderului de la F4, este forţată să declare război liderului lui F4,  Gu Jun Pyo.   Ce se va întâmpla totuşi, când ea se va îndrăgosti de cineva de la F4 iar Gu Jun Pyo începe să simtă ceva pentru ea? Oare triunghiul dragostei va despărţi F4 şi le va schimba viaţa pentru totdeauna?

Serialul “Boys Before Flowers/Boys Over Flowers” produs de KBS2 este alcătuit din 25 de episoade.

4 gânduri despre &8222;Boys Over Flowers&8221;

  1. Chiar ma intrebam daca ai vrea sa faci un review acestui serial, mai ales ca tie iti plac mai mult serialele istorice. Eu am citit si manga-ul, si anime-ul si practic am vazut aproape toate episoadele (am ramas in urma cand mi-a fost reparat PC-ul si recuperam incet ceea ce am pierdut din viata de pe net:)) ). Oricum, am crezut ca mor de bucurie cand am vazut ca difuzeaza drama asta pe Euforia, in sfarsit pun si ei seriale decente, in loc de telenovelele mexicane, spaniole, etc. Ma bucur mult ca ti-a placut, personajele sunt memorabile si foarte simpatice, am avut momente in care am ras cu lacrimi cand citeam manga, mai ales ca tipa cand se enerva a aratat de cateva ori degetul mijlociu:)) (in manga e o tipa muuuult mai puternica decat in serial)

  2. Într-adevăr îmi plac serialele istorice,dar acest serial „Boys Over Flowers” mi-a captat atenţia.
    Versiunea anime nu am văzut,iar revistele manga nu le-am citit…deocamdată.Mulţumesc de recomandare!

Lasă un răspuns

