Mi-Shil

Mi -Shil (Koh Hyun-jung)

De o răutate şi un egoism extraordinar, aproape diabolică, ea dă dovadă de o frumuseţe ieşită din comun şi de o inteligenţă uluitoare. Prin toate aceste caracteristici ea  reuşeşte să subjuge numeroşi oameni importanţi ai curţii, crescându-şi puterea în asemenea mod încât ar fi putut rivaliza cu regele însuşi. Cea mai mare dorinţă a ei era să conducă Silla ca regină. Conform Istoriei Hwarang (Hwarang Segi) care a fost scrisă la sfârşitul dinastiei Shilla, Mi Shil a fost un personaj puternic, care şi-a menţinut influenţa prin relaţiile amoroase pe care le-a avut cu regii din Shilla şi reprezentanţi ai elitei Hwarang. Duşmanul de bază al reginei Seondeok care până la urmă aceasta îl invinge. De asemenea  Mi-shil este cunoscută pentru cei 7 soţi ai săi:

1. Sejong , gradul 6 Pungwolju (Hwarang)
2. Sadaham, gradul 5 Pungwolju (Hwarang)
3. Seolwon, gradul 7 Pungwolju (Hwarang)
4. Regele Jinheung, al 24 rege Shilla
5. Printul moştenitor Dongryun, fiul regelui Jinheung (de care era îndrăgostită)
6. Regele Jinji, al 25-lea rege Shilla
7. Regele Jinpyeong, al 26 lea rege Shilla. Mi-Shil a trăit aproximativ 60 de ani , între 540-600.

Lasă un răspuns

